DISTRIBUIȚI
loading...

Ne confruntăm uneori cu ușoare migrene, fără a ști cu exactitate cauzele lor. Dacă nu sunt manifestări ale unor boli grave, ele pot fi tratate cunoscând punctele de presopunctură.

Cefaleea poate fi un simptom al unor afecțiuni acute sau cronice. In Medicina Tradițională Chineză aceste dureri se consideră a fi cauzate de obstrucțiile patogene sau de o slabă oxigenare în regiunea cerebrală. Presopunctura se recomandă pentru durerile provocate de gripă, migrene sau de tensiune musculară. Masajul zilnic al următoarelor puncte de presiune poate preveni si trata migrenele si durerile de cap.

presopunctura pentru dureri de cap

Punctul 1 – se aplică un masaj ușor timp de 30 de secunde.

Punctul 2 – cu încheietura din mijloc a degetelor arătătoare se face un masaj sprâncenelor timp de 30 de secunde.

Punctul 3 – se masează cu mișcări circulare zona tâmplelor, 30 de secunde.

Punctul 4 – se apasă si se masează ușor depresiunile de sub osul occipital – Gb20 – în partea din spate a craniului, 30 de secunde.

Punctul 5 – cu pumnii strânși se lovește ușor partea din spate a umărului opus – Gb21 – de 15 ori pe fiecare parte.

Punctul 6 –  se masează sau se lovește ușor cu vârful degetelor în mod repetat punctul Li4  situat între degetul mare și degetul arătător, de 30 de ori pe parte.

Pentru tratarea unei simple migrene este bine să faci ce se specifică la punctul de mai jos:

Punctul 7 – Cu vârful degetelor mijlocii masează colțurile frunții – ST8 – timp de 30 de secunde. Masează tâmpla 30 de secunde pe partea afectata de migrenă. Lovește cu vârful degetelor sau masează punctul din spatele antebrațului – SJ5 – timp de 30 de secunde la fiecare mână. Masează sau lovește cu vârful degetelor  punctul SJ3 – dintre degetul inelar si degetul mic, timp de 30 de secunde pe fiecare parte.

La durerile din creștetul capului poți acționa următoarele patru puncte de presiune

Punctul 8 –  Masează sau lovește ușor cu vârful degetelor centrul capului timp de 30 de secunde.

Punctul 9 –  Masează partea din spate a antebrațului – două lungimi de deget deasupra liniei mediane a mâinii – PC6, timp de 30 de secunde pe fiecare parte.

Punctul 10 –  Masează sau lovește ușor cu vârful degetelor zona dorsală a piciorului în depresiunea dintre degetul mare si cel de-al doilea deget – LR3, timp de 30 de secunde pe fiecare parte.

Punctul 11 –  Masează centrul tălpii piciorului – KL1 – timp de 30 de secunde pe fiecare parte.

În cazul durerilor situate in spatele capului efectuează masajele de la punctele 4 și 7

Este important ca în urma acestor exerciții să se facă  o hidratare adecvată.


ATENȚIE!!!! Ni se pregătește ceva MONSTRUOS. Lumea nu va ma fi la fel. Presa TACE. Detalii AICI


Sursa: e-dimineata.ro


Prietenii tăi deja au apreciat pagina noastră. DĂ ȘI TU UN LIKE! Mulțumim!

NU RATA ȘTIREA ZILEI!

loading...

Lasă un răspuns