Numeroși oameni care au primit din partea operatorului de energie facturi cu anomalii au reușit să rezolve această problemă care dă mari bătăi de cap clienților E.ON

loading...

După ce au primit facturi cu valori chiar și de câteva mii de lei pe lună, clienții operatorului nu au găsit rezolvarea la Biroul Relații Clienți al E.ON, ci s-au orientat către avocați, care au reușit să rezolve problemele în majoritatea cazurilor

Tot mai numeroase sunt cazurile în care consumatorii casnici primesc facturi aberante din partea E.ON, fie ele pentru consumul de gaze naturale sau de energie electrică. Cele mai multe situații de acest gen se întâlnesc în apartamentele nelocuite sau a căror proprietari sunt plecați la muncă în străinătate și care se trezesc, după un interval îndelungat de timp în care nu au înregistrat consum de energie în apartamentele respective, că au de achitat sume imense de bani, pentru un consum fictiv impus de E.ON România.

Cei mai mulți ieșeni puși în situații de acest gen se îndreaptă către ghișeele de relații clienți ale E.ON România, însă se izbesc de atitudiena tipică a funcționarilor de aici, care impun mai întâi plata consumului fictiv, iar abia apoi rezolvarea problemei. Astfel de situații pot fi rezolvate însă mult mai simplu, apelându-se la avocați care vor face demersurile necesare pentru anularea facturilor nereale primite de clienții E.ON.

„Am avut o prolema cu E.ON-ul destul de serioasă, la modul că aveam peste 7.000 de lei de plată la ei, nejustificat. Am văzut că la ghișeele E.ON nu am nicio șansă să rezolv problema, mai ales că eram presat de timp să mă întorc la serviciu în Spania, și am apelat la o avocată. Lucrurile s-au rezolvat foarte repede după ce am apelat la un avocat și a reușit să anuleze facturile cat timp eu eram plecat din tara”, a povestit Măricel Ionascu, client al E.ON din Iași.

NEWS ALERT
Cel mai sofisticat din lume. Oare, își merită renumele?

De-a lungul timpului, clienții E.ON care au primit astfel de facturi aberante au simțit pe propria piele cum te izbești de refuzul de a fi ajutat chiar și de către instituțiile statului, printre care OPC și ANRE, acolo unde curg cu nemiluita reclamații ale clienților E.ON, dar care nu sunt rezolvate aproape niciodată. Cei care au apelat însă la avocați și-au găsit rezolvarea foarte rapid.

„Noi am avut mai mulți vecini facturi între 5.000 și chiar 10.000 lei de la E.ON, toți fiind plecați la muncă în străinătate, pentru că lucrăm mai mulți vecini cumva în echipa. Un prieten care a avut o problemă asemănătoare ne-a explicat ce trebuie să facem ca să ne anuleze facturile și ne-a recomandat o avocată care a rezolvat problema în vreo două luni, iar asta fără să ne plimbe și pe noi dintr-o parte în alta. Ar trebui ca toți cei care au facturi de genul acesta să vorbească cu un avocat care este în temă și să acționeze în instanță, pentru că mulți care sunt în situația noastră pierd foarte mulți bani plătind aceste facturi care nu au nicio acoperire, sunt trimise de E.ON la prosteală”, a pus ieșeanul Virgil Agarafinei.

În județul Iași, E.ON se află în topul reclamațiilor depuse la nivelul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC). Ieșenii reclamă tot mai des furnizorul de gaz și energie electrică, iar de la începutul anului a fost înregistrat un număr de peste 100 de reclamații legate de activitatea E.ON Gaz Distribuție și E.ON Energie electrică. Nemulțumirile ieșenilor sunt legate în principal de sistările dese de gaz și de energie electrică, precum și de facturile aberante emise clienților.


ATENȚIE! VĂ AVERTIZĂM că dacă dați CLICK AICI veți urmări IMAGINI video NĂUCITOARE. Filmarea poate crea panică de aceea nu va fi afișată pe această pagină.

Sursa: bzi.ro


Prietenii tăi deja au apreciat pagina noastră. DĂ ȘI TU UN LIKE! Mulțumim!

NU RATA ȘTIREA ZILEI!

DISTRIBUIȚI
loading...

CELE MAI CITITE ARTICOLE DIN ULTIMELE ZILE

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here