Medicamentele utilizate în exces dăunează sistemului imunitar, fapt constatat inclusiv de medici.

Obișnuim ca, la primele semne de răceală, să alergăm la farmacie pentru a lua medicamente ca să ne treacă repede. Substanțele chimice nu lasă boala să se manifeste.

Ceea ce putem face este să ameliorăm simptomele, dar nu cu medicamente, ci cu alimente, produse apicole și naturale (ceaiuri, citrice, sucuri de fructe și lămâie, propolis, miere, sirop de ceapă, ridiche etc). Medicamentele împiedică sistemul imunitar să lupte cu boala.

Este important să ne spălăm pe mâini înainte de masă, atunci când suntem răciți sau gripați, sau după ce am vizitat un bolnav la spital.

Mulți părinți își protejează excesiv copiii, fapt care poate avea urmări în timp. Un studiu arată că joaca afară, în noroi, ajută la dezvoltarea sistemului imunitar al copiilor, și reduce riscul de afecțiuni cronice.

Microbiologul Marie-Claire Arrieta, unul din autorii cărții „Let Them Eat Dirt – Saving Our Children from an Oversanitized World” atenționează  asupra faptului că dezinfectantele de mâini, săpunurile antibacteriene care distrug microbii și antibioticele luate pe cont propriu au efecte negative asupra sistemului imunitar al celor mici.

În organismul nostru se află o armată de microbi (microbiom) care ne protejează împotriva germenilor.

Studiile de laborator confirmă faptul că în primii ani de viață, sănătatea acestui microbiom este crucială pentru starea de sănătate de mai târziu a copiilor.

La naștere nu avem nici un microb în corp, iar sistemul nostru este subdezvoltat. Pe măsură ce microbii încep să apară, ei dau un start sistemului imunitar să funcționeze. Fără microbi, sistemul nostru imunitar nu ar putea combate infecțiile în mod optim.

Microbii produc molecule și substanțe care interacționează direct cu celulele mucoasei intestinale și cu celulele imunitare care se află pe partea cealaltă a mucoasei intestinale. Prin întâlnirea cu aceste substanțe microbiene o celulă imunitară obține informațiile necesare pentru a ști să acționeze.

Lipsa expunerii la microbi în copilărie, care este necesară pentru antrenarea sistemului imunitar, poate provoca mai târziu boala intestinală inflamatoare, obezitate, alergii sau chiar autism.

Sursa: observator.news

Filmarea care se vrea ștearsă URGENT de pe internet, pentru că ar crea PANICĂ. VEDEȚI AICI, IMAGINI VIDEO NĂUCITOARE.

Best NEWS

Te-ar mai putea interesa

DISTRIBUIȚI

CELE MAI CITITE ARTICOLE DIN ULTIMELE ZILE

ÎN ATENȚIA CITITORILOR !!! Vă rugăm ca în comentariile dumneavoastră să folosiți un limbaj decent și fără atacuri la persoană. Nu aprobăm comentarii care conțin link-uri către alte site-uri, sau cele care conțin injurii, ori atacuri la persoană. Acceptăm orice critică, doar dacă este însoțită de un limbaj decent, care respectă regulile bunului simț. Responsabilitatea juridică a opiniilor dumneavoastră exprimate AICI vă aparține în totalitate. Vă mulțumim pentru că ne urmăriți!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here