Noi fosile ale unui dinozaur care a trait acum 70 de milioane de ani in Romania, au fost gasite in Transilvania, a anuntat un grup de cercetatori de la universitatea Southampton din Marea Britanie.

AICI GĂSEȘTI POVESTEA unei TINERE MAME de 21 de ani căsătorită cu 5 frați, care se culcă pe rând cu ei. Ea are un copil care....Citește continuarea aici

Hatze-gopteryx, dupa cum l-au numit cercetatorii romani care l-au descoperit in urma cu aproape 40 de ani, a trait in zona Hateg, care la vremea aceea era o insula din Marea Thetis.

Noile dovezi intaresc convingerea cercetatorilor ca hatzegopterix ar fi fost unul dintre cei mai mari pradatori preistorici care au trait in zona Transilvaniei de astazi, potrivit stirileprotv.ro.
Numai maxilarul sau masura jumatate de metru, iar anvergura aripilor sale atingea 12 metri. Pana de curand, oamenii de stiinta credeau ca specia era de dimensiuni mai mici, insa noile fosile descoperite arata ca era unul dintre cei mai mari dinozauri zburatori din regiune.
Un exemplar din aceasta specie a fost reconstituit si expus anul trecut si la Muzeul Antipa din Bucuresti.

Prietenii tăi deja au apreciat pagina noastră. DĂ ȘI TU UN LIKE! Mulțumim!

NU RATA ȘTIREA ZILEI!