Vicepreşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Larisa Mezinu, a afirmat, luni seară, că a existat o situaţie fără precedent, platforma informatică a sistemului medical nu a mai funcţionat deloc din 7 februarie pe componentele cele mai importante şi cele mai utilizate. Mezinu afirmă că platforma este ”învechită” şi nu mai face faţă volumului, fiind ”ţinută pe aparate” până la înlocuire.
”Într-adevăr, în începutul lunii februarie, platforma informatică a prezentat perioade de indisponibilitate, după care, începând cu 7 februarie, nu a mai funcţionat deloc pe componentele importante, utilizate cel mai frecvent în sistem, motiv pentru care Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a ridicat cele două reguli importante în utilizarea platformei, şi anume, nu s-a utilizat în primul rând sistemul online al platformei, s-a trecut la utilizarea offline a sistemului şi nu s-au mai raportat în termen de 3 zile serviciile acordate şi de asemenea nu s-au mai validat serviciile cu cardul de asigurări de sănătate până când platforma a fost pusă iarăşi în funcţie în parametrii optimi”, a declarat, luni seară, la Medika TV, vicepreşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, Larisa Mezinu.
Citește continuarea pe RomaniaTV.net