duminică, mai 19, 2024

INFORMAȚIA înseamnă PUTERE

Dacă ai probleme de somn trebuie să știi și tu cum poți să adormi în mai puțin de 60 de secunde

Problemele legate de somn pot afecta sănătatea noastră, deoarece acestea au numeroase efecte negative asupra organismului în general. Știm bine cât este de stresant să fii în pat și să te răsucești când pe o parte când pe alta, fără a adormi, știind că dimineața următoare te vei trezi la fel de obosit sau mai rău. Oamenii care se confruntă cu aceste probleme au încercat, cu siguranță, numeroase metode și tehnici pentru a obține un somn odihnitor, dar de multe ori acele metode nu dau rezultate și problema persistă.

Din punct de vedere medical, insomnia reprezintã existenţa unor dificultăţi de adormire, atunci când îţi ia mai mult de 45 de minute ca să adormi. Existã însã şi alte tulburãri ale somnului, înrudite între ele:  treziri frecvente şi imposibilitatea de a adormi la loc,  trezirea dimineaţa devreme şi senzaţia de obosealã dupã o noapte de somn.

Astăzi vă vom detalia o tehnică simplă și eficientă pentru a rezolvă rapid problemele de somn.

Aceasta metoda, cunoscută sub numele de tehnică 4-7-8 a fost descoperită de Dr. Andrew Weil și este inspirată de exercițiile de respirație și de cele din yoga conform andreilaslau.ro.

Această tehnică simplă, eficientă și, desigur, naturală vă poate ajuta să adormiți în doar 1 minut, așa că dacă aveți probleme cu insomnia vă poate ajuta să eliminați problemele de somn, urmând câțiva pași simpli.

Dacă doriți să încercați tehnica 4-7-8 va explicăm cum să procedați:
Întindeți-va pe pat și relaxați-va.
Expirați pe nas timp de 4 secunde.
Păstrați aerul în plămâni timp de 7 secunde.
Expirați pe gură timp de 8 secunde.
Repetați exercițiul de încă trei ori, până când adormiți.

Foarte interesant și..  Boala care afectează din ce în ce mai mulţi oameni. Marile companii caută o rezolvare şi sunt dispuse să investească miliarde în cercetare pentru a rezolva problema

Cel mai important aspect al acestei tehnici, conform spuselor doctorului Weil, este să vă concentrați pe respirație în mod corespunzător si să expirați și inspirați profund, acest lucru va avea un efect pozitiv asupra creierului, va relaxa mintea și va reduce frecvența bătăilor inimii, responsabile cu inducerea somnului.

Această tehnică de control al respirației este o metodă străveche practicată de către unele culturi orientale, iar doctorul Weil a simplificat-o și a pus-o în aplicare obținând rezultate pozitive.

Articole asemănătoare

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.