Schimbarea anunțată de Lidl face parte dintr-o strategie globală, gândită pentru a răspunde unor provocări globale precum schimbările climatice, pierderea biodiversității și bolile asociate alimentației nesănătoase.
Lidl își propune să transforme radical sistemul alimentar și să contribuie la protejarea planetei printr-o mai mare integrare a alimentelor pe bază de plante în oferta sa. Obiectivul principal al companiei este creșterea vânzărilor de produse pe bază de plante cu 20% până în 2030, față de nivelul din 2023.
Noua abordare se bazează pe două piloni principali: promovarea cerealelor integrale și creșterea ponderii proteinelor vegetale în portofoliul său de produse. Potrivit acestui plan, proporția cerealelor integrale din totalul cerealelor comercializate de Lidl va ajunge la 20% până în 2030. În plus, compania va include cel puțin o opțiune pe bază de cereale integrale în fiecare categorie relevantă de produse, facilitând astfel accesul consumatorilor la alimente mai sănătoase.
Un alt obiectiv important este creșterea utilizării surselor de proteine vegetale, precum leguminoasele, nucile și semințele, în locul produselor de origine animală.
Citește continuarea pe RomaniaTV.net