Comisia pentru piața internă și protecția consumatorilor va chestiona, marți, reprezentanții TikTok cu privire la modul în care compania aplică normele digitale ale UE, în contextul recentelor alegeri din Europa, anunță Parlamentul European.
În contextul alegerilor actuale din România, Comisia a întrebat despre procesul de gestionare a riscurilor al TikTok
Marți dimineață, comisia pentru piața internă și protecția consumatorilor va purta o discuție cu Caroline Greer, director de politici publice și relații guvernamentale la TikTok, și Brie Pegum, director global de produse, autenticitate și transparență la TikTok.
Se așteaptă ca deputații europeni să adreseze întrebări legate de măsurile luate de companie, în conformitate cu regulamentul digital al UE, pentru a asigura un spațiu online sigur, transparent și demn de încredere, în special în perioadele electorale, anunță Digi24.
Legea privind serviciile digitale, care a intrat pe deplin în vigoare la 17 februarie 2024, stabilește obligații stricte pentru furnizorii de servicii digitale, cum ar fi rețelele de socializare sau piețele, pentru a combate conținutul ilegal, dezinformarea online și alte riscuri societale online.
Comisia Europeană, care are competențe de…
Citește continuarea pe b1.ro